diumenge, 29 de maig del 2011

Els fills no escolten... Observen.


No et preocupis perquè els teus fills no t'escolten, ...

...ells observen.
“...Quan pensaves que no et veia, 
et vaig veure enganxar el meu primer dibuix 
a la porta de la nevera, 
i immediatament 
vaig voler pintar un altre. 

Quan pensaves que no et veia, 
et vaig veure arreglar tot a casa 
perquè fos agradable viure,
 pendent de detalls

i vaig entendre que les petites coses 
són les coses especials 
de la vida. 








Quan pensaves que no et veia, 
vaig veure que t’importava 
i vaig voler ser tot el que puc 
arribar a ser. 




“No et preocupis perquè els teus fills no t'escolten, 
ells t'observen tot el dia”.


Mare Teresa de Calcuta.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.